Installatiebureau Dorrestijn

OVER INSTALLATIEBEDRIJF DORRESTIJN
Dorrestijn Installatieburo heet vanaf heden ServicePartner Dorrestijn. Uiteraard zal de omvorming worden gevierd met veel aanbiedingen. Simon Dorrestijn: “Onder de vlag van ServicePartner vallen we onder een internationale organisatie met in Europa vijfduizend winkels. Daardoor kunnen we scherper, makkelijker en sneller inkopen. Ook kunnen we meer gebruik maken van ondersteuning op allerlei gebieden zoals automatisering en reclame. Daar plukken ook onze klanten de vruchten van.” Persoonlijke aandacht en service
De grootste verandering voor de klanten is waarschijnlijk dat ze de rood-blauwe ServicePartner folder voortaan in de bus krijgen. Wat echter niet zal veranderen is de persoonlijke aandacht en service. Die blijft zoals mensen altijd gewend zijn bij Dorrestijn. Bezorging en installatie zijn gratis. Ook na werktijden en op zaterdag.

Eigen reparatieservice
Daarnaast zijn de klanten bij Dorrestijn verzekerd van een op-maat advies. Simon Dorrestijn: “Het persoonlijke contact met de klant staat bij ons voorop. Om te weten welk product het beste bij de behoefte en levensstijl van een klant past, is het belangrijk goed door te vragen. Dat wij veel mensen al persoonlijk kennen, is een groot voordeel. Zo weten we zeker dat de klant tevreden en met de juiste aankoop weggaat. En mocht er een probleem bij het product optreden, dan kunnen mensen bij mij terecht. Ze hoeven dus niet naar een servicecenter of de leverancier. We hebben een eigen reparatieservice, dus veel reparaties kunnen we zelf uitvoeren. Dat scheelt de klant weer tijd en geld.”

CONTACT
Burg. Lovinkstraat 27 1764 GA Breezand Tel. 0223-521863 info@dorrestijn.info www.dorrestijn.info